2.1.2014

Mitä mä haluan vuodelta 2014?

Mitä toivon juuri alkaneelta vuodelta?
Haluan muuttaa, haluan uuden asunnon. Isomman, valosamman ja paremmilla säilytystiloilla. Lähempää keskustaa, rauhallisemmalta alueelta, jossa on leikkipaikka lähellä. 

Uusia vaatteita Nikolle ja mulle, uusia huonekaluja, uusi telkkari. Lotto voitto tänne please! 

Uusi tatuointi, äiti & isi ranteisiin, joku Nikoon liittyvä.

No ripset. Tarviiko sitä selittää? :) 

Risteilylle!! Siitä on niiin kauan ku viimeeks oon ollu! Onneks suunnitteilla on mennä mun synttäreiks laivalle. 

Olla onnellinen, kuka sitä ei haluais.♥


Sit mä haluan, että mun elämästä lähtis kaikki kusipäiset paskaa puhujat pois. Mutta tiiän, ettei ne koskaan häviä, vaikka vanhoista pääsis eroon, tulee uudet tilalle. 
Haluan, että Niko on onnellinen, tyytyväinen ja tuntee itsensä rakastetuksi. 
Haluan, että Tomi on kaikkea samaa, mitä Nikokin. 
Ettei kenellekkään läheiselle sattuisi mitään, kukaan ei sairastuisi tai kuolisi. 

Näitä asioita haluan, sit mä haluan että musta kehittys parempi bloggaaja, oppisin kuvaamaan paremmin ja valmistuisin sieltä pirun koulusta joskus! :D 
♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥