30.12.2013

VIKA LOMAVIIKKO

Viimeinen loma viikko pärähti käyntiin! Nikonkin mielestä selvästi alko arki, tänää nimittäin herättiin jo vaille 8, viikonloppuna kun nukuttiin parhaimmillaan sinne 13 asti. :D On kyl paljo kivempaa herätä aikasin, kerkee saada päivän aikana tehtyäkin jotain, eikä koko päivä mee jumittaessa. Aamulla nousinkin ihan virkeenä, heti valmiina uuteen päivään! Mikä on tosi harvinaista mulle, yleensä kääntyilen ja yritän kaikin keinoin nukkua vielä hetken. Me reippailtiin heti aamusta lähikauppaan, sitten me leikittiin paljon ja kahviteltiin kaverin kanssa. Ihan mukava päivä siis! Huomenna Niko menee taas mun siskon luokse leikkimään serkkujen kanssa ja me lähdetään viettämään uutta vuotta. Ihanaa kun mulla on niin ihana sisko! <3 Koitan jaksaa raahata kameraa mukana, jospa nyt näkisitte sitä kuvamateriaaliakin! ;D





Äiti pelasti mun tulevat työharjotteluaamut! Sain siltä tollasen termosmukin, joten nyt voin ottaa kahvin mukaan ilman että se läikkyy tai jäähtyy! Lisää uniaikaa siis aamuun! Matkaahan mulle tulee joka aamu siis n.22km yhteensuuntaan.


♥: Jonna

4 kommenttia:

  1. Ei ny millään pahalla, mut jotenkin tuntuu, et muis blogeis on enemmän asiaa. Ei mitään omia naamakuvia ja kirjoitusasu on huoliteltu. Ei mm vituta aina silloin tällöin... En oikein tiedä mikä ihmistyyppi on kiinnostunut katsomaan aina vaan kuvia joko kahvi- tai kynttiläkupeista. Tai vaikkapa petaamattomasta sängystä. Koeta miettiä joku ihmisiä kiinnostava aihe. Joku harrastukseesi liittyvä tai vaikkapa kouluusi liittyvä aihe vois osua. Lukujärjestys, jossa tunnit ja vapaat lueteltu ei tyydytä muita kuin uteliaita (teetkö ylipäätään mitään muuta kuin kuvaat itseäsi).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäiskö mun kirjottaa kirjakieltä, joka ei oo yhtään mua? Jos blogin nimi on Meidän mukana, eikö sekin jo kerro että kerron meidän arjesta? Jos mulla ei ole harrastuksia, miten voin kirjoittaa niistä? :D Mistä tän blogin pitäs kertoo, muusta ku meidän arjesta?! Mun koulusta pelkästään? "Moi, tänää meillä oli psykologiaa, joka on muuten tosi mielenkiintoinen aihe ja tässä teille kaikki 20 sivua muistiinpanoja mitä kirjotettiin",kö?

      Poista
    2. Jos sua ei kiinnosta, tuolla oikeessa yläkulmassa on raksi. "Ei ny millään pahalla.." kuulostaa just niin kliseeltä.

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥