27.12.2013

Auts

Mua sattuu aivan kamalasti päähän, eikä meillä tietenkää oo päänsärkylääkettä! Miks se on aina loppu sillon, ku sitä oikeesti tarviis? Onneks Niko menee jo parin tunnin päästä nukkumaa, ni mäki pääsen. Tomi lähtee keilaamaa illalla, ni mä voin oikeesti vaa nukkua koko illan ja yön. Ens viikolla Tomilla alkaa työt taas, me Nipen kans lomaillaa vielä 7. päivää asti. Sit alkaa työharjottelu, näyttö.. Ääk, mä en varnaan ikinä selviä siitä. Mulla ei kyllä edelleenkään oo niitä toppahousuja, joten toivon ettei kovin kovia pakkasia tuu koko talvena. Mun tuurilla kuitenki tammikuussa alkaa -30°c!

Nyt mä pötkötän hetken, Niko leikkii duploilla lattialla, joten kohta pääsen kaivelemaa duploja sohvan ja sängyn alta..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥