27.10.2013

Vastaajana läheiset

PikkuVanilja blogista sain idean tälle! Kysymykset kopioitu sieltä! Eli vastaajana toimii mun ihana äiti ja myös T :)! Suluissa mun omat kommentit. 

Kysymykset:

1. Millainen olen suuttuessani?
2. Mitä arvostat eniten minussa?
3. Mikä luonteenpiirteeni on kaikista ärsyttävin?
4. Mitä moni ei tiedä minusta?
5. Mitä haluaisit sanoa minulle?



Vastaukset:

Äiti: 
1. Mökötät (no e!) 
2. Rehellisyyttä (:)) 
3. Hidastelu (enhä mä hidastele?) 
4. Koulukiusaamisesta (..)
5. Ota napakampi ote määrättyihin asioihin, vaikka hoidatkin asiasi hyvin. (:D heh!) 


T:

1. Hyvin tosi paljon kiukkuinen. (enhä!)
2. Kokonaisuus. (<3) 
3. Laiskuus. (oon siivonnu koko viikon..) 
4. Ei tiiä et katot netflixiä joka päivä.. (tylsä!) 
5. Onko kupu ravittu? Tule kainaloon! (on se!) 





♥: Jonna

4 kommenttia:

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥