28.10.2013

MITÄ KATSON TV:STÄ

Ajattelin nyt vähän kertoa mitä mä oikeen katon telkkarista! Oli tosi pitkä aika etten kattonut mitään muutakun Salatut Elämät, ja nekin yleensä katsomosta jälkikäteen. Pari vuotta oon kuitenkin taas kattonut telkkaria lähes joka ilta. Mun lempiohjelmat vaihtelee tosi laidasta laitaan, mutta tässä nyt muutama suosikki:


Salatut Elämät. Varmaan jokainen katsoo, ainakin salaa? ;)

Suomen vartijat.

Poliisit.

Erilaiset äidit

Hell's Kitchen

Lainvalvojat

Eli aika suomalaisella mennään! Satunnaisesti katon sit tietysti CSItä, Housea, Varaston metsästäjiä, Rekkakuskit jäällä jne.. Innolla odotan Teiniäitien toista tuotantokautta! 


Mitä te tykkäätte katsoa? 

♥: Jonna

8 kommenttia:

  1. Mä en kato telkkaria melkeen ikinä. Jälkikäteen yleensä netistä sitten salkkarit, erilaiset äidit, uusipäivä, näkijä. Satunnaisesti myös katoon kuuntelijaa, ja erilaisia rikossarjoja:) Mäkin oon tota teiniäitien toista kautta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä aina iltasin makoillaan sohvalla Tn kanssa kahestaan ja katotaan ohjelmia :) Samoja sarjoja katotaan nimittäin!

      Ainii, unohin mainita ton Uuden päivän, sitä katon sillontällön :)

      Poista
    2. Meil ei oo miehen kaa yhtään samanlainen sarjamaku :D Katotaan kyl netflixist jotain sarjoi..nyt on menos walking dead :D

      Poista
    3. Mä taas katon netflixist semmosii mitä t ei :D l-koodi, Jersey Shore..

      Poista
  2. Salkkareita tullut katottua kaikki vuodet :D

    VastaaPoista
  3. Mä katosin myös salkkareita tosin moooonta kuukautta jäljessä aina :D

    Joitakin muita noista myös säännöllisen epäsäännöllisesti ;)

    VastaaPoista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥