5.8.2013

VIIMEINEN LOMAVIIKKO

Aivan. Viimeinen lomaviikko, sekä mulla että Nikolla. Niko saa "lomailla" kaksi päivää pidempää ku miä, ja viettääkin ne mun siskon luona. Eli Niko menee mun siskolle maanantaina 12 jälkeen, kun meikäläinen menee kouluun 12.30! Miten ihanalta toi kuulostaa! Minä, aikuista seuraa, 5 päivänä viikossa. Sitä mä oon kaivannu, vaikka ei tässä kotona olossakaan mitään vikaa oo ollu :) Mut mä en vaa oo semmonen ihminen joka viihtys jatkuvasti kotona, kaipaan sitä aikuista seuraa, vaikka toi pikku-ukko onkin maailman ihanin :) Onneks mulla on kuitenkin niin lyhyitä päiviä, ku osan kursseista jo suorittanu, et jää aikaa myös Nikolle. Siitä tulikin mieleen, et meidän 19 nukkumaan meno on siirtynyt klo 21, mikä on ihan jees, ei tarvi aina olla niin ajoissa kotona, ku ei keretä muuten käymään missään ku T on niin myöhään töissä. :) Aamulla heräillään siinä 8-10, mut tosiaan ens viikolla alkaa ne ihanat 6 heräämiset (ainakin äitillä..)

Onko täällä muita, joilla vähän ajan sisällä alkanut päivähoito? Miten on sujunut? Tai alkaako jollain kohtapuoliin? Mitkä on mutsin fiilikset?




meeri kummi kävi eilen kylässä. :)



Mun piti kuvata teille se video tänää ja kuvasinkin, katoin sen ite sit kamerasta ja päätin poistaa. Hirveetä shaissee :D Ja kamerasta oli akku nii vähissä, etten ois kerenny ladata ja kuvata uutta ennen Tn tuloa. 

Nyt mä nautin tosta mun isosta murusta! Palaillaan. :-) 



♥: Jonna

4 kommenttia:

  1. Kauheeta mille näytän :D

    VastaaPoista
  2. Myö niin halutaan nähdä videokuvaa teistä! :) Olis ihanaa.

    Minnekkä kouluus menet? Kestääkö monta vuotta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koitan tänää saada jotain aikaseks! :)

      Paukkulaan, eli Suomen Nuriso-opistoon, nuoriso-ja vapaa-ajanohjaajaks :) Kävin sitä jo aikasemmin, ni oisko mulla joku puoltoista vuotta jäljellä. :) Riippuu vähän miten opiskelut hoidan, eli hoidanko tiukempaan tahtiin ku muu luokka (eli oonko koulussa joka päivä), vai meenkö lukkarin mukaan ja suoritan muitten mukana kurssit (eli oon vapaalla ne päivät mitkä oon jo suorittanu) :)

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥