21.4.2013

Heidå

Oon tooositooosi pahoillani tästä mun "postaustauosta". Tai siis musta ainakin tää parin päivän tauko tuntuu ihan ikuisuudelta. Huomenna lupaan tulla tekemään kunnonpostausta. Mulla on huomenna 12 se palaveri koululla, joten ennen sitä :)

Nyt kuitenki tällee pikaseen viikonlopun kuulumiset. Lauantaina meillä tosiaan oli lapsivapaa, vietiin Niko 11 aikaan hoitoon ja auton nokka käänty kohti Mäntyharjua. Alunperin tarkotus oli vaan käydä vaihtaa kesärenkaat ja tulla sit kotiin, mut jäätiinkin sit vähän pidemmäks aikaa, oltiin kotona 3.30. Mut oli kyllä ihana viettää aikaa ihanien tyttöjen kanssa. Aamulla 11 jälkeen sit mentiin mun siskon luokse (jossa siis Niko oli yötä), ja siinä sitten auttelin siskoo siivoomaan yms. ja myöhemmin sit juhlittiin siskon esikon 7v synttäreitä! Bailut oli kovat :--) Illalla näin sitten yhtä kaveria, joka oli mun kanssa samaan aikaan riparilla. Meillä oli niin hauskaa, et aika kulu kun siivillä ja just tulin kotiin.. Nauroin sitten taas seuraavan viikon edestä. Huomenna vatsalihakset kipeinä. Sain Jenniltä vähän kauneuden hoitotuotteita mukaan, joten niitäkin kuvailen sitten huomenna. (huomaatteko, sanon aina et teen jonkun jutun huomenna?) 

Mutta nyt taian nauttia kultsin tekemää meetvurstisalaattia ja sitte hampaiden pesun kautta nukkumaan. Palaillaan huomenissa. :)

2 kommenttia:

  1. eipä näy taaskaan minkäänlaista postausta.....onko mielenkiintosi hävinnyt vai etkö vain jaksa kirjoittaa ??!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi, onpa ihanaa että mua kaivataan! Ei, mielenkiinto ei oo hävinny, on vaan ollu niin kiire etten oo jaksanu enää illalla postailla! :) Nyt meidän elämä vaihteeksi rauhottui ainakin loppuviikoksi, joten eiköhän niitä postauksia ala taas satelemaan kun sieniä sateella :D

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥