18.2.2013

Salikamat

Mä nyt aattelin esitellä teille mun salikamat. :) En tosiaan oo vielä kerenny panostamaan kunnolla hankintoihin, mut ainakin tähän asti oon näillä pärjänny. Tänäänhän mä siis kävin ostamassa uudet vaatteet, koska kollareissa ja tpaidassa tuli vähän kuuma.. Nuo uudet on nyt trikoota, joten ei pitäs tulla vaatetuksen takia lämmin. 

Treenikassi, Puman. Tää on meillä myös hoitolaukkuna.

Hikipyyhe muumia, ja juomapullo sössössöön (suur-savonsähkö) :D T lupas ostaa mulle uuden juomapullon.


Kengät on ACGn, ja oon todella tyytyväinen näihin. Tukevat.


Noi housut oli huonosti, sen takia mun perse näyttää noi littanalle :D Nää on siis ne uudet vaatteet,  Steamia. Housut oli 19,95 ja tpaita 9.95. :)

Lisää kuvateksti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥