28.2.2013

Pääkipu

Heheh, onpas omaperänen otsikko. Mut totta se on. Mua on sattunu kolme päivää peräkkäin ihan tajuttomasti päähän. Johtuskohan taas laseista, en tiiä. Jos johtuu, ni kalliiks taas tulee. Mun laseista ei nimittäin selvitä ihan 70e, niinku specsavers mainostaa. Menee lähemmäs 200e nykypäivänä. Ennen makso sen 500e, helpostikin. Mulla on niin huono näkö, et pitää olla vahvat lasit. Ja se taas tarkottaa sitä, et linssejä pitää ohentaa, ja ohentaa ja vielä kerran ohentaa, jotta niistä saadaan edes jotenkin siedettävän näköset. Linssien paksuus vaikuttaa myös pokien valintaan, koska en voi ottaa semmosia missä ei oo reunoja, koska ne näyttää todellatodella tyhmälle ja ne ois rikki alle 3viikkoon. Tämän samaisen syyn takia en voi tilata laseja netistäkään. Ja silmälaseistahan mä oon kärsiny nyt kokonaiset 14 vuotta, ihanaa eikö? Ja tuun kärsimään lopunelämääni, ellen mee silmäleikkaukseen. Sitäkin mä oon harkinnut, mut saa nyt nähdä. Ehkä sitten, ku teknologia vielä pikkasen enemmän kehittyy. 


Tänää mä meen tappamaan itteni salille. Vedän sellasen treenin, et konttaan sieltä kotiin. On nimittäin just sellanen olo! Kävin tänä aamuna puntarilla, ja vaaka näytti jotain niin kamalaa lukua, et nyt on pakko ottaa itteensä niskasta kiinni. Lopetan myös herkut (yks herkku päivä viikkoon) ja rupeen kattoo mitä syön. En joka päivä jaksa kattoa peiliin ja ajatella et hyi helvetti mikä läski oon. 

Tänään ollu muuten iha huippu päivä! Niko on ollu tosi hyväntuulinen, makoiltiinkin sängyllä Nikon aamupäikkäreitten (niko kävi muuten päikkäreille jo 10 ;)) pari tuntia ja vaan hassuteltiin. :) Mä siinä samalla tein vähän vatsoja, Niko painona. Nyt Niko on taas nukkumassa, mä tein tossa aikasemmin jauhelihakeiton, ja kohta voisin keksiä jotain muuta kehittävää. Tai sit meen vaa nukkumaan tätä mun päänsärkyä pois.. Aurinkokin paisto ihanasti aamulla, ja ajattelin et lähetään vaunulenkille kuha Niko herää päikkäreiltä, mut toisin kävi. Aurinko meni pilveen, ja nyt tulla on iha pöhkö sää, joten siirretään lenkkeily toiselle päivälle. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥