25.1.2013

Wää

Mulla on ihan hirveen tylsää. Niko kävi just päikkäreille ja mun pitäs siivota. Mutku mä en jaksaa. Mulla on edelleen (viikon jo ollu) kirppiskamat eteisessä, koska en oo aikaseks saanu laittaa niitä vaatehuoneeseen tai viedä varastoon. Ne on siis kamoja, jotka ei kirppiksellä menny. Mun tekis mieli kyllä hirveesti siivota, järjestellä paikkoja ja sisustaakin uudestaan.. Mut minkäs sille voi, jos ei yksinkertasesti saa persettään ylös tästä sohvalta? Voisin kyl alottaa juomalla kupin kahvia, sit kömpiä suihkuun ja sit siivota, mut sit Niko varmaa jo herääkin ja sit mä en ainakaan jaksa tehdä mitään. :D Mikä siinä muuten on, et Nikon nukkuessa tekis mieli tehdä kaikkea, mut heti ku Niko herää ni innostus laantuu, vaikka Niko hyvin viihtyy yksinään lattialla? :D 

Niko muute käänty aikasemmin tänää ite selältä mahalleen, ei oo ku ehkä kerran tai kaks niin tehny! :) En kerenny kameran kanssa mukaan, ku muistikortti on koneessa kiinni, kamera on keittiössä ja mä olin hautautunu vilttiin sohvalle läppäri sylissä. Pitää ottaa seuraavan kerran sitten kuvia, mä ehkä vähän huijaan ku eihän se oo eka kerta enää.. Mut onpaha muistoja kuitenki siitäki sitten! Pitäs teettää myös valokuvia, ja lajitella albumiin.. Mut enhän mä enää muista, missä kuvassa Niko on minkäkin ikänen.. Ois ehkä kannattanu vaa suoraa koneelle jo lajitella ne kansioihin, sillo ku niitä kuvia on otettu. 

Tästäkin postauksesta tulee tämmönen kuvatontylsäpakkopostaus, mut ehkä mä vielä joku päivä jaksan panostaa, ja teen jotain järkevää. :D Nyt mä voisin lähtee sinne suihkuun, et kerkeen enneku poju herää! 


Xoxo, <3.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥