30.1.2013

Kysely


Nukutko rintaliivit ylläsi?
En, mitä vähempi, sen parempi. :) Okei, joskus baari-illan jälkee joo.

Minkä väriset ovat tämän hetkiset rintaliivisi?
Sinivalkoruutuset.

Kuinka kauan tarvitset aamulla aikaa laittautumiseen?
Riippuu ihan siitä, minne oon menossa. Kouluun lähtiessä mulla meni joku 10 min, ja nykyään arkiaamuna voi mennä hyvinkin 3-4 tuntia, ottaen huomioon aamukooman.

Päivittäiset kauneus rutiinisi?
Hampaitten pesu, naamanrasvaus, joka toinen päivä suihku, meikkaus, hiustenharjaus ja kiinnilaitto.

Oletko tyttömäinen tyttö?
Oon mä, löytyy musta äijääki ;) 

Pieni vai iso laukku?
Mielummin iso. En tykkää yhtää semmosista pikkupikkulaukuista, paitsi tietysti iltaelämässä.

Kuinka usein ostat uusia vaatteita?
Riippuu vähän, kerran kuussa vähintään.

Otatko aurinkoa, käytkö solariumissa, käytätkö itseruskettavia vai menetkö valkoisena kesät talvet? En käytä itseruskettavaa, enkä juuri otakkaan aurinkoa. Rusketun kyllä tosi hyvin ilman sitä auringon palvomistakin :) 

Onko sinusta liikkeellä juoruja?
Varmasti, tää Mikkeli on paskanpuhujien ihmemaa, eikä kukaan voi koskaan mitään suoraan tulla kysymään, vaan puhutaan sitten pitkin kyliä. :)

Millainen on vaatekaappisi?
Mulla on vaatehuone, ja voitte kuvitella miltä siellä näyttää ku siel on mun vaatteet, meidän petivaatteet, varastoon meneviä pahvilaatikoita, pyyhkeitä, Nikon pari jätesäkkiä vaatteita, kirppiskamat...

Panostatko sisustukseen?
Voisin ehkä enemmänkin panostaa. Fiiliksen mukaan mennään, mut on mulla selkee visio meidän omaan kotiin sitten.

Juotko kahvia?
Juu!

Alusvaatemakusi?
Aika laidasta laitaan, tääkin fiiliksen mukaan. Joskus on rentoa olla mummokalsareissa ja joskus taas tekee mieli panostaa alusvaatteisiinkin :) 

Käytätkö samoja vaatteita arkena ja viihteelle lähtiessä?
Joo. Muunneltuna. :) Tai siis oon arkenakin legginsit ja paita päällä, mut baarissa saattaa olla paita mitä en kotona käytä ja plaa.

Hiustuote mitä ilman et pysty elämään?
Shampoo.

Käytätkö koruja?
Haluaisin käyttää, kaikkiin sormiin sormukset, korviin korvikset jne! Mut oon kadottanu mun kaikki kivat sormukset, ja korviksiakaa en osaa käyttää.. Mulla on aina vaa kihlasormus ja AVON:ilta tilattu kaulakoru.

Onko suklaa apu ongelmaan kuin ongelmaan?
ON!!

Pureskeletko koskaan kynsiäsi?
En onneksi enää. :D

Pidätkö enemmän tummista vai vaaleista hiuksista miehillä?
Tummista, mieluiten kalju.

Onko sydämesi koskaan särkynyt?
On.

Mitkä ovat suurimmat pelkosi?
Menettäminen, linnut, jyrsijät. 

Oletko koskaan itkenyt itseäsi uneen? 
Olen, monesti.


Milloin sinulla on ollut viimeksi erityisen hyvä olo jostain? Miksi?
Hmm, oikeestaan melkeen joka päivä. :)

Ikävöitkö tällä hetkellä jotakuta?
Ikävoin.

Mitä teet juuri nyt?
Istun ja syön kasvissosekeittoa :)

Milloin olet viimeksi käynyt pikaruokaravintolassa?
Viime viikolla mamman kanssa! :)

Mitä teet, kun olet todella vihainen?
Huudan, riehun, saatan heittää jotain (no okei, tota käy aika harvoin) :D mökötän.

Oletko deittaillut yli kolmea miestä yhtäaikaa?
En kai. :)

2 kommenttia:

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥