22.1.2013

Kuvaton

Tähänkään päivään ei kuulu mitään ihmeempiä. Nää päivät on niiiin tylsiä, ku ollaan Nikon kanssa vaan kotona kahestaan. Vaikka Niko osaa jo jotenkin leikkiä, siltä on ihan hirveen tylsää. Pitäs keksiä jotain virikettä. Mulla ei oo ollu autoakaan käytössä, joten ei olla viititty mihinkään lähteäkkään. Meidän vaunujen renkaat on tyhjät, eikä olla vieläkään aikaiseksi saatu mennä täyttämään niitä huoltoasemalle. Pitäs varmaan mennä, ni pääsis lenkkeilemään. Täällä missä nykyään asutaan, on nimittäin älyttömän hyvät pururadat ja muut tiet lenkkeilyyn. Tossa lähellä on semmonen järvikin, minkä voi kiertää. :) Pitäs myös tutustua paikallisiin perhekerhoihin, jos semmosessa Nikon kans ruvettas käymään. Ois molemmille sitte seuraa, vaikka Niko ei vielä kavereita ikänsä puolesta tarvitsekkaan.

Niko leikkii mun tietokoneen piuhoilla tossa vieressä, siitä tulee varmaan sähkömies? 

Tein eilen pitkästä aikaa jauhelihakeittoa, enkä tajua miks teen sitä niin harvoin vaikka tykkään siitä niin paljo. Se on maaailman yksinkertasin tehdä. Eikä vaadi paljoa aikaa. Mun pitäs muutenkin ruveta enemmän panostamaan ruokalistaan (kuhan semmosen saan ees aikaseks tehdä;D) et ruvettas syömään monipuolisesti. Kuulemma se tulee myös halvemmaks, jos on viikottaiset selkeet suunnitelmat mitä syödään mikäkin päivä. Te voisitte oikeastaan ehdotella mulle ruokia, mistä itse tykkäätte kovasti. 

Tuli siitä arvonnasta mieleen, ettei vieläkään ole sitä 40 lukijaa, millon sen arvonnan lupasin järjestää. :D No, sitä odotellessa sitten. Nyt lukijoita on 36, eli 4 puuttuu! Ihanaa että teitä on tuonkin verran! :) 

Mä haluisin ajamaan! Ei autoa ole pariin päivään ollut, ja on jo ihan hölmö olo. :-D Tottu jo kuitenkin siihen, et pääs lähtemään johonkin jos halusi, eikä tarvinnut järjestellä kokoajan kyytejä. Mulla oli siis äitin auto tiistaista lauantaihin. Voisin taas jossain vaiheessa hakea sen mulle :D Tosin sit joudun ajelemaan eestaas äitin menojen mukaan.. Mut sainpahan ainakin ajaa! 

Mun tekis mieli postailla vaikka joka päivä, mut en keksi mitään! Meidän päivät on niin tylsiä, ettei niistäkään viiti joka päivä kirjottaa.. Tosin voisin joku päivä tehdä Päivämme kuvina - postauksen, jos muistasin alottaa sen jo heti aamulla ja muistan raahata kameraa joka paikkaan mukaan. :D 

Niko nukku tänään 3h päikkärit. Ite nukuin sohvalla silläaikaa, ja välillä heräsin ja ihmettelin kuin Niko ei oo vieläkään heränny. Aika turhaa varmaa yrittää laittaa toisille päikkäreille tänään :P Herättiin nimittäin 10 aikaa, ja Niko meni jo 12 aikaan päikyille ja heräs siinä 15 aikaan. Tosin se haukottelee tossa mun vieressä, pitäsköhän laittaa se hetkeks nukkumaan. 

Noniin, nyt poika nukkuu, tai ainakin yritys hyvä 10. Jäi juomaan maitoa sänkyyn. Meillä siis päiväunille Niko käy yksinään, juo ite maidon ja nukahtaa sinne. Yöunille joudutaan useimmiten nukuttamaan, mut yritetään niin että Niko käy yksin. Toki jos ei meinaa rauhottua nukkumaan, mennään nukuttamaan. Nukutus tapahtuu vain silittämällä mahaa tai päätä ja tutin nostamista suuhun. Mun mielestä tää toimii meillä! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥