20.1.2013

10 juttua mitä ilman en voisi elää..






Perhe! Kattaa siis lapsuudenperheeni ja nykyisen perheeni. Asia, mitä ilman varmaan kukaan ei voisi elää.





Koti. Ei kai kukaan kauaa jaksaisi sellaista elämää, ettei olisi omaa kotia? Tai mä en ainakaan jaksais.


Puhelin. Oikeesti. Mä oon niin riippuvainen ihmisistä, et olisin kokoajan paniikissa jos ei ois kännykkää (pari kertaa on käyny niin, et puhelin on jääny jonnekki ja oon ollu iha paniikissa)




Ystävät. Okei, ehkä tää ois toi 3. oikeesti? :D Mut en jaksas ilman ystäviä tai kavereita, oisin iiihan hukassa.






Ruoka! Täähän siis oikeesti on aika tärkee, ehkä jopa 1. muttaaaa... Koska eihän ilman ruokaa vois elää?





Tietokone/internet! Tietokonepelit, facebook, bloggeri yms...






Kosmetiikka. Onhan se kiva laittaa itteään ja näyttää omasta mielestään kivalle.






Raha. Eihän tässä elämässä nykyään saa mitään ilman rahaa.





Salatut elämät. Yh, oon niin koukussa niihin!






Liikkumisvälineet, linja-autot, autot, vaunut yms. 


Tulipas tylsä. Kuvat googlesta.

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hyvä. :D Mun mielestä vähä tönkkö.. :D

      Poista
    2. Pöhh ;D ihanaa et joku jaksaa näin ahkeraasti päivitellä! Ps. Tilasin saman kameran ku sul ;D onks helppo käyttää?

      Poista
    3. Kiva jos tykkäät! :) On tosi helppokäyttönen! :)

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥